Další z řady novinek na našem webu je nově vytvořený fanshop se suvenýry a propagačními věcmi klubu. Vedení klubu navíc pro své fanoušky opět o několik velmi zajímavých kousků rozšířilo nabídku. "Nyní jsme do fanshopu přidali různé druhy textilu jako jsou trička, mikiny a po delší době fanouškům nabízíme i oblíbenou kšiltovku," řekl pro náš web obchodní manažer Radim Šupka, jenž navíc podotkl, že se nabídka bude dále rozšiřovat.

V současné době si mohou fanoušci Dynama prostřednictvím internetového obchodu objednávat téměř padesát různých věcí propagující klub. Vedle tradičních dresů, šál, minidresů, vlaječek a drobných suvenýrů jako jsou odznáčky, propisky, klíčenky si mohou nyní příznivci klubu vybírat například z nových triček, mikin nebo dokonce luxusních županů. "Naším cílem je neustále nabídku věcí rozšiřovat a v dohledné době se mohou fanoušci těšit na další zajímavé suvenýry," přinesl pozitivní zprávu pro příznivce Šupka. V novém fanshopu můžete nakupovat zde.

V posledních týdnech se péče o fanoušky a celkový marketing klubu rozjel na plné obrátky. Hodně změn doznaly právě internetové stránky klubu, které doznaly před startem ligy mnoha změn. Těsně před začátkem jara byl proveden částečný redesign úvodní stránky a následovaly další úpravy. Byla vytvořena zajímavá sekce Download, fanoušci si mohou navíc stahovat tapety do svých mobilních telefonů a úplnou novinkou je pak SMS servis, díky kterému mohou nejvěrnější fanoušci prakticky hned dostávat ty vůbec nejaktuálnější zprávy z klubu.

Velkým hitem se také začíná stávat webová televize, kde se objevují sestřihy ze zápasů a také ohlasy s jednotlivými aktéry. "Uvědomujeme si, že webové stránky jsou jakousi výkladní skříní celého klubu. Proto se snažíme, aby naše stránky byly jedny z nejlepších v celé republice. Pokud podobným tempem budeme pokračovat, tak věřím, že toho brzy dosáhneme," dodal optimisticky Radim Šupka.

Vedle upravovaných webových stránek ale klub pracuje také na jiném poli. "Snažíme se celkově intenzivně zlepšovat práci s fanoušky. Fotbal na vrcholné úrovni není jen o kopání do míče a my si to moc dobře uvědomujeme. Chceme, aby fanoušci na fotbal chodili na Střelecký ostrov rádi a v co nejhojnějším počtu. Proto jsme také na první čtyři jarní kola zajistili vstup zdarma pro všechny ženy a děti do patnácti let. Prostřednictvím webových stránek pak pravidelně pořádáme množství soutěží, díky kterým se velké množství lidí může také dostat na fotbal zdarma," připomněl dále obchodní manažer Šupka, jenž nezapomněl ani na fanklub: "Myslím, že i v tomto směru jsme hodně zapracovali a nyní s radostí sledujeme, jak se vše okolo fanklubu začíná rozhýbávat." Dynamo navíc v průběhu jara připravuje pro své příznivce další akce a soutěže.

Samotnému klubu by také měl prospět fakt, že fotbalisté Dynama podávají na hřišti dobré výkony a deset kol před koncem ligy jsou daleko od sestupových vod. Sám trenér Pavel Tobiáš před následujícím utkáním s Plzní naznačil, že v případě úspěchu by sezona mohla pro klub dopadnout až nečekaným úspěchem. "A my chceme být na takovou situaci připraveni. Stejně jako fotbalisté na hřišti bychom i my v práci s fanoušky chtěli být mezi tím nejlepším, co Gambrinus liga může nabídnout," dodal na úplný závěr Radim Šupka.