Toto řešení je výsledkem jednání se současnými akcionáři a podle Kováře poskytne Autodraftu více času na přípravu na případnou roli majitele klubu: „Čeká nás hodně práce. Dáváme dohromady tým specialistů na datovou analytiku i obchod, který by mohl podpořit vedení klubu novou energií a nápady. Do Dynama chceme přinést účinnou sportovní a obchodní strategii. A chceme tu také využít naše marketingové know-how. Z pozice sponzora budeme moct tohle všechno ověřit, aniž bychom zatím zasahovali do provozu klubu.“
Kovář také vysvětluje, proč se jeho firma pouští právě do fotbalu, kde už si nejeden podnikatel spálil prsty: „Ano, máte pravdu, pro člověka z byznysu to není jednoduché prostředí. Ale to nebyl ani svět ojetin, ve kterém jsem svoji firmu vybudoval. Autodraftu se během posledních několika let podařilo díky férovým vztahům se zákazníky obnovit jejich důvěru i v tak složitém segmentu s komplikovanou pověstí. Firma dnes dosahuje miliardového obratu a těží ze skvělých referencí. Myslím si, že je to zkušenost, která by mohla být cenná právě ve fotbale. Klíčem je vždycky tvrdá práce a vztah se zákazníky. Proto chceme kromě investic do sportovní oblasti klást důraz na lepší fanouškovský zážitek, a to do posledního detailu. Fotbal se hraje pro ně.“
Kovář ale přiznává, že motivace je i osobní: „No jistě, jsem Jihočech. A i když má Autodraft dnes svoji centrálu v Praze, doma jsem tady. Vždycky budu. A cítím povinnost vrátit něco ze svého úspěchu i svému kraji.“ A dodává, že si nenechá ujít žádný zápas: „Jsem fanoušek. Uvidíme se na Střeleckém ostrově.“