Ve středu 1. června byl spuštěn nový klubový web Dynama České Budějovice, který nahradil stávající stránky z roku 2008. Klub si pro své fanoušky ale připravil i další zajímavé novinky, které snad pomohou zvýšit zájem o budějovický fotbal.

Ve středu 1. června byl spuštěn nový klubový web Dynama České Budějovice, který nahradil stávající stránky z roku 2008. Klub si pro své fanoušky ale připravil i další zajímavé novinky, které snad pomohou zvýšit zájem o budějovický fotbal.

Internetové stránky Dynama České Budějovice patří k tradiční součásti tohoto budějovického klubu. Vůbec první webovou prezentaci spustil klub v roce 1998, tedy v době, kdy byl internet ještě v plenkách a mezi lidmi nebyl zdaleka tak rozšířený jako dnes. V té době měly internetové stránky pouze přední kluby české ligy jako byla Sparta se Slavií a právě také České Budějovice.

Od roku 1998 prošly webové stránky Dynama hned několika proměnami, ta poslední přišla právě na začátku června letošního roku. "Snažili jsme se zachovat stávající strukturu webu, která podle nás byla až na drobné detaily velice propracovaná. Zaměřili jsme se tedy především na designové změny, ty se podle nás povedli a věříme, že se budou líbit i fanouškům," říká marketingový manažer Dynama Radim Šupka.

Změna základního vzhledu webových stránek ale není zdaleka jedinou novinkou pro letošní léto. "Právě na webových stránkách chystáme další zajímavé inovace. Osobně se velice těším například na virtuální prohlídku stadionu, která by se na stránkách měla v průběhu června objevit," říká manažer budějovického klubu.

Fanoušci Dynama se mohou těšit na zcela nový sortiment věcí ve fanshopu. "Ve spolupráci s firmou Adidas jsme se rozhodli zvětšit nabídku oblečení a doplňků v našem klubovém fanshopu. V posledních měsících jsme sice několikrát nabídku suvenýrů nějakým způsobem oživili, ale tentokrát by mělo jít o větší množství produktů," dodává Šupka.

Další novinkou budou i nové billboardy u silnic, které budou propagovat budějovický fotbal. "Poměrně dlouhou dobu jsme prezentovali billboard "Děkujeme za podporu", nyní nastal čas na změnu a do výroby jsme teď dali tři zcela nové designy billboardů. Věříme, že i ty se budou fanouškům líbit a že upoutají jejich pozornost," doplňuje marketingový manažer klubu.