Náš mediální partner Budějcká Drbna přichází s možností rozšířeného členství „Drbna PRO“. Od prosince mají čtenáři možnost si za měsíční příspěvek zobrazit Drbnu bez bannerů. Tím navíc podpoří lokální médium a přispějí ke kvalitnějšímu obsahu.

Registrovaní čtenáři mohou vybírat ze tří variant délky předplatného, kterým projekt podpoří. Za měsíc bez reklam zaplatí 79 korun, za tři měsíce necelých 200 korun a za rok bez koruny šest stovek. K Drbně bez reklam je třeba se registrovat. Pokud už jste registrováni, vše podstatné najdete ve svém profilu. „Drbna PRO“ je k dispozici čtenářům všech krajských mutací.

Zpravodajské weby vydavatelství Trima News s.r.o. se dnes mohou pochlubit zhruba dvěma miliony reálných uživatelů měsíčně. Pilotním projektem byla Budějcká Drbna, která vznikla v roce 2011. Díky neotřelému a svěžímu přístupu ke zpravodajství se rychle dostala do povědomí, přičemž dokázala zaujmout i mladší generaci. Dnes se redakce Drben nacházejí také v Praze, Brně, Plzni, Liberci, Olomouci, Jihlavě, Hradci Králové a Karlových Varech. Do budoucna se počítá s rozšířením do dalších regionů.

„Těší mě, že jsme za celou dobu neuhnuli z naší filozofie a že stále máme plno energie na posouvání vlastních hranic. Je před námi ještě dlouhá cesta a já se na ni nesmírně těším. Jedním z dalších kroků je nová varianta „Drbny PRO, která je určitou podporou nezávislého zpravodajství, které tak i díky příspěvkům čtenářů budeme moci nadále tvořit,“ uzavírá Libor Matoušek, který je zakladatelem celého projektu.