Na budějovickém stadionu proběhla stejná akce již v polovině října a setkala se s velkým ohlasem. „Ještě před výkopem zápasu se Slováckem jsme všechny šály bleskově vyprodali. Evidovali jsme opravdu velký zájem fanoušků a na mnoho příchozích se vůbec nedostalo. Proto jsme se rozhodli, že ve spolupráci s OIG Power akci zopakujeme," říká generální manažer Dynama Martin Vozábal.
Při minulém domácím zápase měl klub pro své fanoušky připraveno více než 500 kusů šál. Při utkání s Příbramí půjde do prodeje ještě o dvě stě kusů šál více. „Věříme, že i tento počet se prodá a že příchozí fanoušci připraví našim klukům co nejlepší atmosféru a že důležitý zápas s Příbramí zvládneme za tři body," dodává Martin Kuba, jehož firma OIG Power se na akci finančně podílí.
Dynamo chce mimořádně vydařený podzim zakončit doma na Střeleckém ostrově úspěšně. Jihočeši získali v dosavadních osmnácti kolech skvělých sedmadvacet bodů a i díky sedmizápasové sérii bez porážky jim patří sedmá příčka.